Verzenden
Wij verzenden de standaard bestellingen binnen Nederland met PostNL à €5,99. Bestellingen boven €75 worden gratis verzonden. Bestellingen die op maandag tot en met zaterdag vóór 16.00 uur worden geplaatst, worden diezelfde dag verzonden. Je ontvangt van ons bericht wanneer jouw bestelling verzonden is. Wij leveren de bestellingen buiten Nederland in Europa met PostNL à €14,99
Afhalen
Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling af te halen in onze winkel in Papendrecht, dit is uiteraard gratis.
Retourneren
Het kan voorkomen dat een product niet helemaal aan je verwachting voldoet of dat de maat niet goed is. Daarom heb je het recht een webshopartikel binnen 14 dagen na bezorging aan ons terug te sturen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. De eventueel betaalde kosten voor de heenzending worden bij het terugsturen van de volledige bestelling terugbetaald (standaard verzending Nederlands tarief, extra toeslag voor bijvoorbeeld aangetekend verzenden is voor eigen rekening), eventueel betaalde kosten voor Klarna Achteraf Betalen of creditcardbetalingen zijn voor eigen rekening.
- Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
- De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags zijn nog op originele wijze bevestigd.
- Surprise boxen, oorbellen, panty's en wasparfum kunnen helaas niet geretourneerd worden.
- Artikelen die make-up vlekken of andere vlekken bevatten door het passen kunnen helaas niet retour worden geaccepteerd.
Bij jouw bestelling leveren wij ook een retourformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en retourneer jouw pakket aan ons. Tip: Bewaar het verzendbewijs van de retourzending. Zonder bewijs en track & trace code kunnen wij een zoekgeraakte zending niet terugbetalen.
Het is ook mogelijk om jouw online bestelling gratis retour te brengen in de winkel in Papendrecht! We vragen je dan om de bijbehorende factuur welke je per mail ontvangen hebt mee te nemen.
Ons retouradres
The FashionBash
Overtoompassage 12
3353 HE Papendrecht
Help ons het aantal retouren terug te dringen
Gelukkig merken wij dat er ook online bewust wordt geshopt en dat wij al weinig te maken hebben met 'het leed dat retourneren heet'. Toch willen we iedereen nogmaals op het hart drukken om hier goed mee om te gaan! Natuurlijk, retourneren mag altijd zolang het aan bovengenoemde voorwaarden voldoet! Maar een product in twee of drie verschillende maten bestellen willen we zoveel mogelijk beperken. Daarom vermelden wij in onze webshop altijd bij een artikel als het groter of kleiner valt, of wat je bij twijfel het beste kunt bestellen. Heb je een vraag over de maat, kleur of een andere specificatie van een product? Wij helpen je graag via de mail, telefonisch of via het contactformulier. Zo brengen we samen het aantal retourzendingen terug! Jij blij, wij blij!
Klacht
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een bepaald product of over een handelswijze. Wij horen jouw klacht in dat geval graag aan. Dit kan via het contactformulier op onze website of per mail. Wij zullen ons best doen om de klacht passend op te lossen.
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.